Wij nemen goede zorg serieus en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.
Wij nemen uw klacht serieus. Wanneer u een klacht indient geeft u ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Wat te doen als u een klacht heeft?
Praat eerst met de betrokken persoon. Er kan sprake zijn van een misverstand of wellicht hebben wij u iets niet goed uitgelegd. Samen met betrokken persoon kunt u een mogelijk misverstand uit de wereld helpen of naar een oplossing zoeken. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u mailen naar klachten@slaapapneuservice.nl.
Als u er dan niet uitkomtā¦
Wanneer u er met de direct betrokkene niet uitkomt, kunt u uw klacht ter bemiddeling voorleggen aan onze klachtenfunctionaris: klachten@slaapapneuservice.nl. Als deze bemiddeling niet tot tevredenheid leidt, kunt u terecht bij onze geschillencommissie erisietsmisgegaan.nl.