Klachten


Wij nemen goede zorg serieus en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.


Wij nemen uw klacht serieus. Doordat u een klacht indient geeft u ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden. Daardoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.


Wat te doen als u een klacht heeft?


Praat eerst met de betrokken persoon. Er kan sprake zijn van een misverstand of wellicht hebben wij u iets niet goed genoeg uitgelegd. Samen met de betrokken persoon kunt u een mogelijk misverstand uit de wereld helpen of naar een oplossing zoeken. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u mailen naar klachten@slaapapneuservice.nl.


Als u er dan niet uitkomt…


Indien u er met de direct betrokkene niet uitkomt, dan kunt u uw klacht ter bemiddeling voorleggen aan onze klachtenfunctionaris via klachten@slaapapneuservice.nl. Als deze bemiddeling niet tot tevredenheid leidt, kunt u terecht bij onze geschillencommissie erisietsmisgegaan.



Functionaris Gegevensbescherming


Een Functionaris Gegevensbescherming (FG) houdt binnen de organisatie toezicht op de toepassing en naleving van de privacywetgeving waaronder de bescherming van persoonsgegevens. Een FG is dus een deskundige op AVG-gebied.

Linda Saeijs is aangesteld tot Functionaris Gegevensbescherming van Slaapapneu Service.



Privacyreglement Slaapapneu Service


Als patient heeft u recht op bescherming van uw persoonlijke gegevens. Meer infomratie hierover vindt u in ons privacyreglement.




NIEUWS


Nieuwe locaties in

Hilversum,Tilburg & Rotterdam


Vanaf september 2024


SECRETARIAAT


Van der Oudermeulenlaan 1


2243 CR Wassenaar


070-2211162


Patiëntwaardering